bandit -facebook banner-468 x 60px

Tuesday, November 9, 2010

suami perkasa

Anda kecewa dan malu dengan masalah ejakulasi dini atau pancut awal?
Jika anda ingin hebat dan tahan lama , teruskan membaca setiap perkataan yang terkandung di dalam laman ini... hanya dalam tempoh beberapa minit lagi, anda mampu mengubah corak kehidupan seksual anda...
Anda Bermasalah Pancut Awal???
Ingin Tahan Lama 1-3 Jam???
Ketahui " Bagaimana Anda Mampu Bersama Dengan Isteri (1-3 Jam)
Tanpa Perlu Pil & Tanpa Urut?"

AMARAN!
UNTUK PASANGAN BERKAHWIN SAHAJA! Sebarang penyalahgunaan produk bagi tujuan aktiviti sosial tidak bermoral adalah dilarang!

Anda mungkin pernah berharap untuk bertemu sesuatu rahsia seperti ini selama berbulan-bulan bahkan bertahun-tahun... jadi saya tidak akan membuang masa anda untuk membuat kenyataan palsu atau cuba untuk membina harapan yang tinggi...

Respon Pengguna Tahun 2010

tahan lama -1

tahan lama - 2

tahan lama - 3


Mereka hanya segelintir daripada sahabat saya yang telah berjaya dan berpuas hati...

Jika kenyataan mereka di atas membuatkan anda teruja untuk mengetahui rahsia saya, sila switch off TV, radio dan bukakan mata anda serta tumpukan perhatian pada laman ini...

Sahabat,

Memalukan bukan? Anda akhirnya mendapatkan seorang isteri untuk menemani anda di kamar dan sudah pasti mengharapkan belaian hebat dari anda seorang suami selama berjam-jam. Akhirnya selepas beberapa minit, nafas anda tercungap-cungap dan seterusnya anda telah selesai beraksi. Pasti isteri anda terkejut dan terasa lucu dengan keadaan anda... ya, katanya tidak mengapa, tetapi jauh di lubuk hatinya, isteri anda pasti berharap aksi anda bersamanya akan berlangsung selama berjam-jam. Anda dan isteri tahu keinginan masing-masing, tetapi apakan terdaya. Hanya itulah keupayaan anda...

Lebih buruk lagi, wanita sering berkongsi cerita dan pengalaman segalanya bersama rakan-rakan. Pasti rakan-rakannya mengetahui semua pengalaman anda bersama isteri...lucu bukan. Malah kemungkinan akan menjadi buah mulut atau bualan sesama mereka.

Jadi, situasi ini amat memalukan...bahkan menyakitkan hati!

Ini amat memalukan! Anda mesti mampu tahan lebih lama jika ingin memuaskan isteri anda...

Kadangkala keadaan ini membuatkan anda sukar untuk berhadapan dengan isteri yang telah mengetahui bahawa anda tidak memiliki apa yang diperlukan untuk memuaskannya di tempat tidur.

Saya tidak mengetahui tentang keadaan anda, tetapi ketika saya mengalami masalah ejakulasi yang sama seperti anda, ia membuatkan saya rasa amat kecewa dan sedih sekali.

Saya bimbang sepanjang waktu itu isteri saya akan mengkhianati saya. Jika kita tidak mampu memuaskan mereka, tentu mereka akan menemukan seseorang yang mampu memuaskan mereka tanpa pengetahuan kita... Bacalah di majalah-majalah dan akhbar-akhbar harian, saban hari kita membaca perihal isteri berlaku curang kerana suami gagal memuaskan nafsu mereka.

Ianya sesuatu yang amat mengerikan dan memalukan dan saya pasti anda juga berisiko melalui semua keadaaan ini...

Ada Suatu Perkara Penting
Yang Perlu Anda Tahu...

Anda tidak bersendirian...

Statistik menunjukkan bahawa, ejakulasi dini adalah suatu masalah biasa 20-40% daripada semua orang. Jadi setiap saat, 2-4 orang daripada sepuluh menderita masalah yang sama dan ia berterusan bertambah.

Walaupun anda rasa seperti mempunyai penyakit yang mengerikan perasaan dan menganggap ia sukar dikawal, anda mungkin salah!

Sebelum saya ditemukan dengan rahsia ini, masalah ejakulasi saya semakin lama semakin tidak terkawal. Walaupun sudah mempunyai zuriat, tetapi itu bukan bermakna saya berjaya menjadi seorang suami yang hebat... Akibat dari penyakit yang tidak kelihatan ini (walaupun seorang yang sihat) , kekerapan melakukan aksi di kamar semakin berkurangan.

...saya juga tidak mampu tahan lama walaupun seminit!

Jadi, jika saya mampu bertahan selama 60 minit ia akan membuatkan saya terasa seperti seorang lelaki yang paling hebat. Sudah pasti pelbagai aksi mampu dilakukan dan isteri berpeluang capai klimaks. Sebelum bertemu dengan rahsia ini, ia hanyalah harapan tinggal harapan...

Mengapa Anda
Mengalami Masalah Ejakulasi Dini...


1. MindSet
Faktanya ialah, tubuh anda diprogram menggunakan seks untuk pembiakan dan ia ingin melakukan sebaik mungkin. Tubuh ingin memastikan seks dilakukan secara berterusan sehingga membuatkan anda klimaks dengan cepat.

2. Masturbasi / Onani
Terlalu banyak remaja mengamalkan aktiviti tidak sihat ini. Nafsu diransang secara tidak terkawal, sekaligus menjadi suatu tabiat yang sukar untuk dihentikan dan memberikan impak terhadap hubungan perkahwinan.

3. Keupayaan Tubuh
Tubuh badan yang lemah sering memberikan masalah kepada anda dan pasangan di dalam proses hubungan seksual. Masing-masing ingin mempercepatkan tempoh aktiviti seks kerana terlalu letih atau penat kerana bekerja seharian.

4. Stress
Hilang tumpuan semasa melakukan seks akibat daripada stress. Fikiran yang tidak tenang membuatkan proses seksual seumpama sekadar pelepas nafsu ekspress.

5. Sensitif (Faktor Utama)
Keadaan zakar yang terlalu sensitif terhadap rangsangan seksual seperti sentuhan pada vagina dan lokasi seksual lain pada wanita. Kulit zakar mempunyai deria rasa yang hebat dan amat sensitif terhadap sebarang ransangan sentuhan semasa proses bersetubuh atau dalam keadaan biasa. Ia merupakan faktor paling utama gejala PE dikalangan lelaki.



Ya, apabila kita membaca faktor-faktor di atas, ia kelihatan remeh bagi anda.


Tetapi jangan lupa bahawa, pelbagai produk, rahsia serta teknik-teknik yang dijual di pasaran tidak mampu membantu 100% sebenarnya...


Pelbagai produk tradisional, rahsia senaman dan pelbagai teknik-teknik seksual telah saya cuba, tetapi kesannya hanya sekitar 10%-20% sahaja.

Ia masih belum mampu memenuhi keperluan saya...


Akhirnya...saya telah menemui rahsia hebat
yang telah membantu saya hanya dalam tempoh
60 minit dengan kesan 100%!

Ya...ia bukan gimik jualan semata-mata. Ia adalah kesan sebenar setelah saya mencubanya pada kali pertama iaitu pada tahun 2007 lalu iaitu selepas 1 tahun berkahwin. Sekarang sudah 3 tahun saya mengamalkannya dan ramai rakan-rakan telah diperkenalkan dengan rahsia hebat ini.

Akhirnya pada sekitar 2008 lalu, saya mengambil keputusan untuk memperkenalkannya kepada suami-suami bermasalah melalui laman web ini. Saya ingin berkongsi rahsia dengan anda. Kerana saya tahu bahawa ramai di kalangan para suami mempunyai masalah yang sama dengan saya.

Anda Rasa Malu Untuk Mendapatkan
Khidmat Nasihat Pakar...?

Adalah menjadi suatu kebiasaan, kita akan rasa malu untuk berhadapan dengan pakar dan menceritakan masalah seksual yang dihadapi. Masalah ejakulasi dini bukanlah penyakit kronik. Oleh kerana itu, anda rasakan tidak perlu menebalkan muka berhadapan dengan pakar...

Tidak mengapa...saya akan membantu anda memperkenalkan suatu produk rahsia yang telah membantu saya sejak 2007 lagi. Anda tidak perlu risau kerana 100% TANPA RISIKO!!!

Bukan Pil Tradisional
Bukan Pil
Bukan Minyak Untuk Urut
Bukan Jamu Untuk Di Minum
Bukan Cincin Getah

Saya tidak mahu membuang masa anda untuk mencuba produk yang tidak berkesan. Niat saya hanya untuk menolong anda yang mempunyai masalah sama seperti saya. Jadi saya hanya memperkenalkan produk yang telah mampu menolong saya kepada anda...

Memperkenalkan...
Produk yang mampu membantu para suami bertahan 1 jam atau lebih TANPA RISIKO 100%!!!

LOTION POWER 31 BRUTAL

Info Produk
Nama Komersial Lotion Power 31 Brutal (Versi Baru)
KKM / BPFK NOT080802728K
Nama Berdaftar Losyen Power 31
Ramuan Aqua, Glycerin, Novemer EC1, Virgin Coconut Oil, Mineral Oil, Neolone PE, Fragrance.
Kandungan (ml) 30ml
Negara Pengeluar Malaysia
Tempoh Luput 1 tahun

Dalam Tempoh 60 Minit, Anda Mampu Menahan Ejakulasi Selama 1 Jam ATAU Lebih Tanpa Risiko 100%.

Kini anda mampu mengawal ejakulasi dengan mudah dan pantas. Semua lelaki mampu berjimak lebih lama sekaligus memuaskan diri anda dan juga pasangan anda hanya dalam tempoh 60 minit sebelum jimak. Jika anda mencuba peluang ini, anda pasti akan menikmati...
Bersedia mengawal ejakulasi 60 minit sebelum jimak
Tempoh masa jimak lebih lama (1-3 jam)
Berjimak dengan lebih yakin
Beraksi dengan pelbagai posisi dan teknik
Merasai kenikmatan jimak sepenuhnya
Isteri berpeluang mencapai klimaks 1-3 kali

Ya! Saksikan saat indah isteri anda mencapai klimaks dan dia pasti ingin berulangkali...

Bayangkanlah jika isteri anda mampu mencapai klimaks setiap kali jimak, sudah pasti mereka sentiasa ternanti-nanti saat indah tersebut pada malam-malam berikutnya.

Ini adalah suatu hadiah besar buat mereka. Ini akan membuatkan mereka merasa amat bahagia dan dihargai...

Cubalah Lotion Power 31 Brutal selama 30 hari TANPA RISIKO 100%.
Jika tidak berkesan, sila kembalikan produk dan wang akan dipulangkan sepenuhnya TANPA SOAL!

Respon Pengguna Tahun 2009

Apakah kelebihan produk ini berbanding produk lain di pasaran...?"
Produk yang mempunyai Jaminan 30 Hari Pulangan Wang 100% jika anda tidak berpuas hati.
Produk keluaran bumiputera dengan status HALAL
KKM ( NOT080802728K)
Produk losyen dengan ramuan tradisional berasaskan minyak kelapa dara dan herba.
Cara penggunaan yang lebih selamat TANPA makan atau minum, TANPA urut
Cara guna yang mudah - hanya SAPU
Berkesan dalam tempoh 60 minit selepas disapu.

"Apakah kesan hebat selepas 60 minit anda menggunakan Lotion Power 31 Brutal ini...?"
Ia membantu anda mampu ejakulasi normal 27 minit, malah mampu mencapai tempoh 1-3 jam.
Ia membantu mengurangkan sensitif pada zakar anda.
Ia membantu anda memberikan kepuasan sebenar kepada pasangan anda.
Ia membantu anda mengawal ejakulasi dengan mudah.
Anda mampu berjimak dengan pelbagai variasi dan posisi dengan lebih yakin.
Pasangan anda berpeluang mencapai klimaks dengan mudah malah mungkin berulangkali.
Anda akan menikmati kepuasan jimak yang tidak terhingga.
Penggunaan produk yang selesa tanpa rasa sakit atau kurang selesa pada zakar.

"Bagaimanakah cara penggunaan...?"
Tekan 2 kali pada kepala pemicit losyen. Sapukan pada seluruh kepala zakar.
Biarkan selama 60 minit
Basuh zakar dengan bersih selepas 60 minit

Cubalah Lotion Power 31 Brutal selama 30 hari TANPA RISIKO 100%.
Jika tidak berkesan, sila kembalikan produk dan wang akan dipulangkan sepenuhnya TANPA SOAL!

INFO PRODUK PREMIUM

KHASIAT VIRGIN COCONUT OIL PURE (150ml)

Mampu Menentang VIRUS H1N1
# Anti Demam - Baik Untuk Kanak-Kanak & Dewasa Yang Kerap Demam.

Read the articles:

* http://www.abs-cbnnews.com
* http://editor.nourishedmagazine.com.au
* http://www.coconutresearchcenter.org/


Dari hasil penyelidikan dan kajian saintifik, menunjukkan Minyak Kelapa Dara kaya dengan Medium Chain Fatty Acid yang memberikan banyak manfaat dan kelebihan terhadap kesihatan manusia. Antaranya ialah:

KECANTIKAN LUARAN:

* Sesuai mengubati sakit kulit seperti kudis buta, kurap, panau, bersisik, ruam, ruam lampin, luka, tumit pecah, jerawat, telinga bernanah, resdung batuk kering, sakit kuning.
* Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolisma
* Digunakan oleh tubuh untuk menghasilkan tenaga dengan pilihan untuk disimpan sebagai lemak-lemak dieter yang lain.
* Jika disapu, ia membantu membentuk hambatan kimia pada kulit untuk mengurangkan infeksi & mencegah garis-garis halus.
* Mengurangkan gejala psoriosis, eksim dan dermatitis.
* Mengurangkan masalah rambut gugur dan kelumumur.

KESIHATAN DALAMAN:

* Meningkatkan tenaga dan daya tahan mental serta fizikal. Atlit sukan USA dan Eropah gemar menggunakannya.
* Memperbaiki sistem pencernaan dan penyerapan vitamin dan asid amino yang larut lemak.
* Melancarkan sekresi insulin dan aliran glukosa darah serta mengurangkan risiko diabetes.
* Mengurangkan stress pada Pankreas dan sistem enzim dalam tubuh serta membawa fungsi tiroid.
* Mengurangkan kesakitan masalah pencernaan dan Cystic Fibrosis.
* Meningkatkan penyerapan kalsium dan magnesium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat. Ia juga melindungi diri dari serangan osteoprosis.
* Memperbaiki kinerja dan mencegah risiko sakit jantung kerana minyak ini tidak mengandungi kolestrol yang tinggi pada darah.
* Mencegah atheroclerosis dan stroke serta membantu menurunkan tekanan darah tinggi.

MENINGKATKAN DAYA TAHAN TUBUH:

* Membantu fungsi sistem daya tahan tubuh. Melindungi tubuh dari kanser payu dara, kanser kolon dan lain-lain.
* Sebagai Anti-Oksidan serta mengurangkan radang kronis
* Melindungi tubuh dari radikal bebas yang merbahaya yang mempercepatkan kadar penuaan dan penyakit degeneratif.
* Meredakan gejala - gejala yang berkaitan dengan benign prostatic hyperplasia (pembesaran prostat)
* Mengurangkan tekanan epileptis dan membantu melindungi tubuh dari penyakit ginjal dan infeksi pundi kencing.
* Membantu mencegah radang hati di mana ia memiliki kalori yang lebih rendah berbanding lemak-lemak lain.

MEMBUNUH VIRUS, BAKTERIA DAN KULAT:

* Membunuh virus yang menyebabkan mononucleosis, influenza, hepatitis C, cacar air dan herpers.
* Membunuh bakteria yang menyebabkan pneumonia, sakit telinga, infeksi kerongkong, gigi berlubang, keracunan makanan, infeksi saluran kencing, meningitis dan gonorrhea.
* Membunuh kulat yang menyebabkan candida, jock itch, kadas dan infeksi lain.
* Melemah dan membunuh cacing pita, lice, giardia dan parasit.

HUBUNGAN SUAMI ISTERI:

* Menyegarkan dan merawat sel kulit menjadi lebih tegang dan elastik.
* Memperbaiki kandungan asid dalam rahim untuk sperma subur serta bertindak sebagai agen pelincir natural (semulajadi).
* Membunuh kulat, bakteria dan virus yang menyebabkan kesakitan pada kemaluan seperti masalah keputihan.

No comments:

Post a Comment