bandit -facebook banner-468 x 60px

Sunday, October 17, 2010

HARI YANG BARU

hari ini aku rasa sunguh tenang sekali,
macam biasa, aku pergi kerja, gi sarapan, n semuanyalah,

cuma yang bezanya perasaan aku,tenang sangat
mungkin sabtu ahad lepas aku berjaya relis semua masalah aku,
dan kini aku terasa macam baru bangkit dari mati.

hari ini aku dapat lagi satu pengalamaan baru,
bagaimana banyak pun masalah n besar pun masalah kita,kita pasti dapat menyelesaikan kerana tiada masalah pun di dunia ini tak boleh diselesaikan, apa yang penting diri kita sendiri,
kita sendiri yang akan tahu bagaimana cara nak menyelesaikan masalah kita,

setiapa perkara yang berlaku ada hikmah di sebaliknya.
jadi kita terimalah apa pun hikmat yang akan melanda kita.

ok sekian terimakasih

No comments:

Post a Comment